بیوگرافی صغری آقابابایی پرستار مدافع سلامت اصفهان
نوشته شده توسط : روح الله باقری

 

بیوگرافی صغری آقابابایی پرستار مدافع سلامت اصفهان

مراسم تشییع صغری آقابابایی، شهید مدافع سلامت صبح امروز_دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰_ با حضور پزشکان و پرستاران بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) برگزار شد. سپس پیکر این شهید مدافع سلامت برای خاکسپاری به زادگاهش شهر دهق منتقل شد.

بیوگرافی صغری آقابابایی پرستار

صغری آقابابایی از پرستاران بیمارستان حضرت امام موسی کاظم (ع)، پس از ابتلا به کرونا در محل کار، امروز در آی سی یو بیمارستان الزهرا(س) دعوت حق را لبیک گفت.

این پرستار مدافع سلامت حدود ۲۰ روز پیش درگیر بیماری کووید۱۹ شد و ۱۰ روز در بیمارستان الزهرا(س) بستری بود.

این اولین شهید مدافع سلامت اصفهان در سال ۱۴۰۰ است و پیش از او، در دوم بهمن ماه سال ۱۳۹۹ دکتر محمد گلشن، فوق تخصص ریه بر اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ به خیل مدافعان سلامت پیوسته بود.

شهید مدافع سلامت صغری آقابابایی ۱۵ سال در لباس سفید پرستاری خدمت می کرد که در بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) درگیر ویروس کرونا شد.

مراسم تشییع نمادین این پرستار مدافع سلامت فردا صبح قرار است در بیمارستان امام موسی کاظم(ع) برگزار شود و سپس با نظر خانواده این شهید در شهرستان نجف آباد به خاک سپرده شود.

دکتر محمد گلشن، متولد ۱۳۲۴ و پزشک فوق تخصص ریه بود که سال ها در بیمارستان خورشید به بیماران خدمت رسانی می کرد و پس از بازنشستگی نیز همچنان به طبابت می پرداخت.




:: موضوعات مرتبط: خبرهای جدید , ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: